ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 


نرم افزار Media Player Classic HomeCinema 1.6.0.4014 نرم افزار برای پخش انواع مالتی  مدیا و عکس میباشد.علاوه بر این قادرید تا عکسهای دلخواه خود را در محیط این نرم افزار به نمایش در اورید. این نرم افزار قادر است تا فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV, MKV را اجرا کند. همچنین این نرم افزار دارای امکانات فراوانی میباشد علاوه بر این نرم افزار دارای تعداد بی شماری پوسته میباشد که شما با استفاده از هر کدام از انها قادرید تا محیط نرم افزار را تغییر دهید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Media Player Classic HomeCinema 1.6.0.4014  :

  • پخش انواع فرمت های صوت و تصویر و عکس
  • داشتن تعداد بسیار زیادی اسکین
  • چند زبانه بودن
  • بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
  • محیط زیبا و کاربرپسند
  • سازگاری با تمام ویندوز ها
  • کاربرد آسان
  • حجم کم
  • و …

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۵ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و … را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و … نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!



ادامه مطلب ...

 

بار دیگر کمپانی kaspersky دو بسته امنیتی خود را با نام های Kaspersky Antivirus & Internet Security 2012 را برای تمامی علاقمندان به این بسته های امنیتی فراهم ساخته است تا بتواند بار دیگر جایگاه خود را در بین کاربران مستحکم تر کند. گروه کمیاب برای شما عزیزان این دو محصول امنیتی را به همراه کلید های فعالسازی برای شما عزیزان اماده دریافت کرده است.

 

 

 

 

 


 

 

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 582
بازدید کل : 24799
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم